Zamów! Wyślemy za:
godzin
minut
sekund

Gwarancja i zwroty

 

 

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupione przez Państwa produkty były najwyższej jakości oraz pozbawione wszelkich wad. W przypadku gdy zamówione towary nie będą spełniać Państwa oczekiwań, mają Państwo możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego towaru na inny w ciągu 14 dni.

 

Zwrot towaru

 

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, odstąpienia od umowy, wymiany towaru na inny prosimy o:

 

  1. Wypełnienie i dołączenie do zwracanej paczki formularza zwrotu

  2. Odesłanie towaru w stanie niezmienionym.

  3. Staranne zapakowanie zwracanego towaru tak, aby towar nie został uszkodzony, zgnieciony bądź zniszczony podczas transportu, najlepiej w opakowaniu w którym został towar dostarczony do Państwa.

  4. Dołączenie do zwracanego towaru paragonu lub faktury.

 

Spełnienie powyższej prośby ułatwi nam to przyjęcie zwrotu i skróci czas załatwienia Państwa sprawy. Należności za zwrócony towar wraz z kosztami pierwotnej wysyłki zwrócimy Państwo niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

 

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.

 

Paczkę proszę wysłać na adres:

 

MAT Sp. z o.o. Sp. k.
Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 2 lok. 21 B (I piętro)
15-111 Białystok

z dopiskiem „ZWROT”

 

FORMULARZ ZWROTU DOSTĘPNY JEST DO POBRANIA TUTAJ

 

 

Wymiana towaru

 

Jeżeli interesuje Państwa wymiana zakupionego towaru, należy:

1. Zwrócić towar – postępując wg wskazówek powyżej z działu „Zwrot towaru”
2. Zamówić nowy produkt – należy złożyć oddzielne zamówienie i opłacić je razem z kosztami wysyłki, niezależnie od odesłanej przesyłki

 

 

Reklamacje

 

Prosimy, aby sprawdzali Państwo stan przesyłki przy jej odbiorze, zwracając uwagę, czy nie jest uszkodzona z zewnątrz. Jeżeli stwierdzą Państwo takie uszkodzenie, prosimy o zażądanie sporządzenia protokołu opisującego stan przesyłki i okoliczności powstania szkody.

 

W przypadku gdy otrzymali Państwo towar wadliwy:

 

1. Wypełnienie i dołączenie do zwracanej paczki formularza zwrotu.

2. Odesłanie towaru w stanie niezmienionym.

3. Staranne zapakowanie zwracanego towaru tak, aby towar nie został uszkodzony, zgnieciony bądź zniszczony podczas transportu, najlepiej w opakowaniu w którym został towar dostarczony do Państwa.

4. Dołączenie do zwracanego towaru paragonu lub faktury.

 

Spełnienie powyższej prośby ułatwi nam rozpoznanie reklamacji i przyczyni się do skrócenia czasu Państwa oczekiwania na załatwienie sprawy.
O postępie procesu reklamacyjnego będą Państwo informowani drogą e-mailową bądź telefoniczną. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to już możliwe (na przykład z powodu jego braku w magazynie), zaoferujemy Państwu do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze w wybrany przez Państwa sposób.

 

Reklamacje proszę wysyłać na adres:

 

MAT Sp. z o.o. Sp. k.
Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 2 lok. 21 B (I piętro)
15-111 Białystok

z dopiskiem „REKLAMACJA”

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel